Tedy strukturu, ke které lze přistupovat pomocí indexu (a testuje zda je index v mezích pole).
- Získání prvku (dle indexu) by mělo fungovat v čase O(1)
- Odebrání prvku z libovolného místa v čase O(n) - odebírání bude posouvat existující prvky
- Přidání prvku na libovolné místo v čase O(n) - přidání bude také posouvat existující prvky
- Při překročení vyhrazené paměti si objekt vyhradí dvojnásobek paměti.
- Při zmenšení obsazení paměti na 1/4 objekt část paměti zas uvolní (1/2).
- Objekt si může na začátku vyhradit paměť pro minimální počet položek.
- Při svém zániku objekt uvolní veškerou svou paměť.
- Objekt půjde zkopírovat (hluboká kopie).
- A bude obsahovat operátory pro porovnání ==, !=
- Při přidání prvku za konec pole, přístupu k neex. prvku, nebo odebrání neexistujícího prvku vyvolejte výjimku.
Na poli proveďte následující test použití.
- vytvoření prázdného pole1
- přidání 1000 prvků na náhodné indexy do pole1.
- pole2(pole1) - zkopírování pole
- test pole2 == pole1
- odebrání 1 prvku z pole2
- test pole2 != pole1
- odebrání všech prvků z pole2 náhodným způsobem
- uvolnění obou polí
- vlastní dopředný iterátor
- vytvoření šablonou s parametrem vnitřního typu
Formát odevzdání
- poslat email na "jahodfra na seznamu"
- předmět emailu nastavit na "PRC2 ukol2"
- odeslat pouze nezabalené soubory zdroj. kódu - ideálně 2-3 soubory
- cením si pokud program půjde bez ladění zkompilovat pod g++
Ahoj, nevim, jak se dostat k prvnimu ukolu, muzes mi prosim poradit? Dekuji a preji pekny den, JS.
OdpovědětVymazatOmlouvam se za spam, uz jsem to samozrejme nasla. Omlouvam se, jsem zacatecnik, tak trochu tapu.
OdpovědětVymazat